bestbets
1. Aktywowałeś konto?
2. Możesz zadzwonić na mLinię, poprosić konsultanta o potwierdzenie Twojej tożsamości, nastepnie konsultant może Ci powiedzieć ile masz na koncie, możesz zlecić wysłanie nowego zestawu z loginem i hasłem.
3. Co do płatności online, poczekaj na zestaw do logowania i wtedy spróbuj, a jak nie wyjdzie to dzwoń na mLinię. Jak konsultant powie Ci, że nie wie, to poproś go żeby poprosił kogoś starszego stażem o pomoc.
1. Tak, dostalem papiery od kuriera, konto aktywowalem, zalogowalem sie kilka razy, zgubilem login i przestal korzystac.
Nie pamietam tylko niestety czy aktywowalem karte, ale skoro mozna nia wyplacac z bankomatu to powinna byc aktywowana.
2. Dupa. Podaje PESEL, swoje dane, babka bez hasla do mojego konta (loginu chyba tez) nie jest w stanie podac mi mojego stanu konta oraz czy karta jest aktywna.
3. Musze miec login zeby robic depozyty do bukow? Dziwne...:)