nie radzę wysyłać tam kasy w ogóle to zwykli krętacze , podaje przebieg rozmowy z supportem . Please wait for a site operator to respond.
You are now chatting with 'Polish Support'
Polish Support: Witam, w czym moge pomoc?
piotr: Wysłałem do państwa mail ale zobaczyłem ze mozna normalnie porozmawiać
piotr: Chciałem się zapytać czy przewidujecie państwo jakie utrudnienia przy wypłacie
piotr: Gdyż chciałem załozyc u was konto
Polish Support: Czy zyczy Pan sobie uzyskac odpowiedz na zadane pytanie na naszym livechacie?
piotr: tak
Polish Support: W takim wypadku informuje Pana, iz rezygnuje Pan z gwarancji 15 minutowej odpowiedzi naszego supportu.
piotr: tak rezygnuję
Polish Support: Proces weryfikacji dotyczy tylko niektorych naszych klientow, tych, ktorzy zostali wybrani przez nasz dzial bezpieczenstwa.
Polish Support: Na ogol staramy sie realizowac wyplaty srodkow naszych klientow, tak szybko jak jest to tylko mozliwe bez zbednych utrudnien.
piotr: a jak on wyglada?
Polish Support: Informuje rowniez, iz weryfikacja jest przeprowadzana wylacznie jednorazowo.
Polish Support: Prosimy naszego klienta o przeslanie na adres plsupport@betsafe.com kolorowego skanu/zdjecia cyfrowego dwoch dokumentow tozsamosci ze zdjeciem oraz rachunku/wyciagu z banku wystawionego na jego dane osobowe.
piotr: bo opinie na forach na wasz temat są aznie do uwierzenia , sam w nie nie wierzę
Polish Support: Po otrzymaniu w/w dokumentow i potwierdzeniu danych osobowych, konto gracza zostaje zweryfikowane.
Polish Support: I w przyszlosci moze Pan dokonywac na nim dowolnych operacji.
piotr: dwóch dokumentów , wiec jest to jednak prawda ,
Polish Support: Jest to uwarunkowane troska o bezpieczenstwo naszych klientow.
piotr: prosze mi to wytłumaczyć
piotr: nikt nie zada dwóch dokumentów?
piotr: nie kazdy ma
piotr: ja naprzykład nie mam , wzwiazku z czym dobrze ze się zapytrałem
piotr: na czym ma polegać ta troska?
Polish Support: Nie posiada Pan chocby ksiazeczki wojskowej, biletu miesiecznego?
Polish Support: Takie dokumenty rowniez akceptujemy.
Polish Support: Informuje Pana, iz dostep do jednego dokumentu tozsamosci posiada wiele firm/instytucji poczynajac od bankow poprzez przykladowo firmy wypozyczajace samochody.
piotr: mam ksiązeczkę wojskową ale wysłąnie jej skanu to przestępstwo
Polish Support: Zapewinam Pana, iz jest to zgodne z prawem a wszystkie przesylane do nas skany sa usuwane natychmiastowo po ich otrzymaniu i zweryfikowaniu konta.
piotr: Politycy zawsze jak robia mi jakąs ustawą krzywdę , mówia ze to w trosce o mojedobro
piotr: ale ja nie chcę brać żadnych bonusów , wogóle nie chce grać a zakładach sportowych , gram wyłaćznie w zasqadzie w pokera i akurat odpowida mi kolorystyka waszej strony
piotr: i chce otworzyć kontop by grać wyłącznie w pokera
piotr: i czy mi je otworzyciegdy wyslę jeden dokument
piotr: oczywiscie najpierw się poddam weryfikacji , bo nie chcę miec pózniej niespodaianek
Polish Support: Procedura weryfikacji jest rowna dla kazdego naszego klienta.
Polish Support: Dopiero po otrzymaniu kompletu dokumentow, Panskie konto gracza bedzie moglo zostac w pelni zweryfikowane.
piotr: Jezeli w banku by wziac kredyt wystarczy jeden dokument , dlaczego u was potrzebne sa aż dwa
piotr: ja dziekuje za rozmowe, wybiprę jednak innego buka , nie cierpię nadgorlliwosci
piotr: dowidzenia
Polish Support: Jest to procedura wyznaczona przez nasz dzial bezpieczenstwa.
Polish Support: Thank you for chatting with us. Do not hesitate to contact us again if there should be anything else.
Polish Support: Have a nice day!
Polish Support: Dziekuje za rozmowe. W przypadku pojawienia sie dodatkowych pytan prosimy o ponowny kontakt.
Polish Support: Zycze milego dnia!