Strona 1 z 10 1 2 3 ... 9 10 >
Opcje tematu
#5701333 - 07/01/2013 11:52 Hazard jest dla ludzi mądrych, czyli kolejny temat zadłużonego hazardzisty.
jasper Offline
addict

Meldunek: 23/04/2011
Ten temat będzie przestrogą dla osób niepełnoletnich, lub mających problem z hazardem. Pewnie nie pierwszy taki przypadek i nie ostatni.

Sprawa jest prosta, jestem studentem- 20 lat, u bukmachera gram od kilku lat- 5,6 (mieszkałem w małym mieście, nie było problemów z puszczaniem kuponów). To była najgorsza decyzja w moim życiu. Wciągnąłem się tak, że wszystkie moje oszczędności przeznaczałem na grę. I tutaj już powinien się włączyć u mnie alarm, ale niestety tak nie było. Pierwszy taki problem miałem 2 lata temu, kwota 2000zł, miała być przeznaczona na co innego w rodzinie, ja sam zostałem z tymi pieniędzmi w domu przez 2 tygodnie. Przegrałem wszystko mimo, że w tym czasie udało mi się te pieniądze odrobić, czyli wygrać. Mimo to przegrałem je znowu. Po tamtym wydarzeniu "uspokoiłem się", nie było problemów, grałem bardzo rzadko pamiętając o poprzednich problemach. Kolejny przystanek zaczął się po pójściu na studia. W głowie miałem myśli, że czemu by nie spróbować pograć, tym razem się na pewno uda. Wygram sporo pieniędzy i będę żył jak król. Niestety bywało lepiej czy gorzej ale nie popadłem w większe problemy. Aż do ostatnich dwóch tygodni. W skrócie przegrałem 4 tysiące, których nie miałem prawa przegrać, muszą być przeznaczone na wydatki wręcz na wczoraj. Najgorsze jest myślenie takiego hazardzisty, co to za problem trafić kupon, przecież muszę wygrać, i tak sobie powtarzałem przez te 4 tysiące, a kasa ubywała. Na pomoc rodziny, albo znajomych nie mam co liczyć. W jakiś sposób udałoby się to jakoś zrobić, ale stracą do mnie resztki zaufania, które w małym stopniu odbudowałem po ostatniej wpadce. Teraz pewnie czekają mnie pożyczki w banku, za którymi będę dzisiaj chodził po mieście, a których zapewne nie dostanę, student, bez dochodu, wpisany (dzisiaj sprawdzę, ale raczej t