#1137991 - 14/04/2007 22:40
Re: Neteller [5]
[Re: noel]
|
member
Meldunek: 27/01/2007
Postów: 173
|
Pisałem do nich po polsku, sprawa została załatwiona.
|
Do góry
|
|
|
|
#1157593 - 21/04/2007 20:17
Re: Neteller [5]
[Re: ermano]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 18/05/2005
Postów: 5199
|
Wie ktoś ile mniej więcej dni idzie mini przelew z Netellera na mBank??
|
Do góry
|
|
|
|
#1157624 - 21/04/2007 20:32
Re: Neteller [5]
[Re: chim123]
|
old hand
Meldunek: 08/02/2004
Postów: 853
|
Jak długo trwa przelew z mbanku na neteller, a pozniej z netellera na jakiegos buka ?
|
Do góry
|
|
|
|
#1157705 - 21/04/2007 21:10
Re: Neteller [5]
[Re: Dzako]
|
veteran
Meldunek: 07/10/2006
Postów: 1279
|
Jak długo trwa przelew z mbanku na neteller, a pozniej z netellera na jakiegos buka ? A po co tak kombinowac ? ;d W dziale wymiany zajmnie ci to 15 minut. Przelew z mbanku na neteller okolo 5 dni roboczyc, z netelera do bukmachera ok.5 sekund.
|
Do góry
|
|
|
|
#1162470 - 23/04/2007 20:05
Re: Neteller [5]
[Re: pascal123]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 07/09/2004
Postów: 27489
|
Ja jeszcze wrócę do swojej historii dotyczącej 74$, które nie dotarły od stycznia na moje konto bankowe. Wreszcie zdecydowałem się do nich zadzwonić ( ponad tydzień temu, w piątek). Przedstawiłem swoją sytuację, miła pani wszystko zanotowała i powiedziała, że w ciągu trzech dni roboczych ktoś z supportu odezwie się do mnie na telefon lub maila i wyjaśni nieporozumienie. Już dawno minął tydzień, nie mówiąc już o trzech dniach, a z ich strony ZERO odzewu. Pogodziłem się już z tym, że tych pieniędzy nie odzyskam ale to co robi ta firma to przegięcie. Mogliby chociaż napisać maila, że pieniądze wypłacili i nie wiedzą co się z nimi dzieje - umywając tym samym ręce. Ale nawet takiego wyjaśnienia nie chce im się napisać. Na koniec mogę stwierdzić, że ani intrwentcja mailowa, na czacie i telefoniczna w ich przypadku nie działają. Amatorzy
|
Do góry
|
|
|
|
#1163411 - 24/04/2007 02:37
Re: Neteller [5]
[Re: Szewa]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 07/09/2004
Postów: 27489
|
Ja jeszcze wrócę do swojej historii dotyczącej 74$, które nie dotarły od stycznia na moje konto bankowe. Wreszcie zdecydowałem się do nich zadzwonić ( ponad tydzień temu, w piątek). Przedstawiłem swoją sytuację, miła pani wszystko zanotowała i powiedziała, że w ciągu trzech dni roboczych ktoś z supportu odezwie się do mnie na telefon lub maila i wyjaśni nieporozumienie. Już dawno minął tydzień, nie mówiąc już o trzech dniach, a z ich strony ZERO odzewu. Pogodziłem się już z tym, że tych pieniędzy nie odzyskam ale to co robi ta firma to przegięcie. Mogliby chociaż napisać maila, że pieniądze wypłacili i nie wiedzą co się z nimi dzieje - umywając tym samym ręce. Ale nawet takiego wyjaśnienia nie chce im się napisać. Na koniec mogę stwierdzić, że ani intrwentcja mailowa, na czacie i telefoniczna w ich przypadku nie działają. Amatorzy OK, sprawa wyjaśniona. Wchodzę przed chwilą na konto neteller a tam "zagubione" 74$ + 20$ gratis Cóż mogę powiedzieć. Po długich bojach udało mi się odzyskać kasę ale dopiero po interwencji telefonicznej i ponad tygodniu czekania. Nie wiem dlaczego pozostałe formy kontaktu nie dają takiego efektu. Kasę przelałem na betfair, bo nie chcę ryzykować kolejnego zagubienia pozdr.
|
Do góry
|
|
|
|
#1169602 - 26/04/2007 18:44
Re: Neteller [5]
[Re: Szewa]
|
addict
Meldunek: 29/07/2002
Postów: 690
Skąd: Olcza
|
Dear NETELLER Merchant, In an ongoing effort to keep you informed, we would like to let you know that the third-party provider for the NETELLER Card has very recently advised that under the rules relating to the Cirrus/Maestro Network, it can no longer support those branded cards. Consequently, members with NETELLER Cards will be affected. This should not affect you as a NETELLER merchant. Important dates Effective immediately, members will not be able to withdraw funds from their e-wallet to their NETELLER Card. They will, however, have until May 2, 2007 to use the funds that are presently on their Cards. We will be sending out an email to all NETELLER Card holders encouraging them to use the funds on their Cards before this date. After May 2, we will credit remaining funds on their cards back to their NETELLER e-wallets. We regret any inconvenience and are working hard to provide new card services as quickly as possible. Should you have any questions, please contact NETELLER Merchant Business Development, available 24 hours a day, 7 days a week. Thank you for choosing NETELLER. Chyba kończy sie sielanka z wypłatą przez karte
|
Do góry
|
|
|
|
#1169722 - 26/04/2007 19:16
Re: Neteller [5]
[Re: noel]
|
old hand
Meldunek: 29/03/2004
Postów: 910
|
Miejmy tylko nadzieje ze szybko kogos znajda kto by im dostarczal uslugi z kartami...Ale po tym jak nie ma ich na rynku amerykanskim to raczej nie nastawiam sie zbyt optymistycznie.
|
Do góry
|
|
|
|
#1170732 - 27/04/2007 00:08
Re: Neteller [5]
[Re: SyKo]
|
Pooh-Bah
Meldunek: 30/11/2004
Postów: 2012
|
Ciekawe dlaczego na stronie nie ma informacji o kartach? Moze te maile to jakas lipa? Wszystko co do tej pory od nich przychodzilo mialo adres support@... a teraz jest inny. Nie mam tam kasy w tej chwili i nie moge sprawdzic czy wyplata na karte dziala. Jakby komus udalo sie zrobic wyplate na karte niech napisze.
Wojtek
|
Do góry
|
|
|
|
#1170768 - 27/04/2007 00:17
Re: Neteller [5]
[Re: nowy WK]
|
old hand
Meldunek: 29/03/2004
Postów: 910
|
Probowalem wyplaccic..Wszystko niby w porzadku, az do ostatniego kroku, gdzie otrzymuje komunikat: "An Error Occurred While Processing Your Request. Najgorsze dla mnie jest to, ze rozpatruja moja sprawe odnosnie karty. Wyplacalem w bankomacie, a ten nie wyplacil. Pieniadze mialy wrocic na konto w przeciagu 2ch miesiecy, ktore mijaja wlasnie 2go maja. Miejmy nadzyieje ze znajda jakies zastepstwo.
|
Do góry
|
|
|
|
#1171905 - 27/04/2007 06:03
Re: Neteller [5]
[Re: dadycool]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 08/11/2005
Postów: 30870
Skąd: 2909 Taylor Street, Dallas, TX...
|
witam jak nie ten dzial to sorki. Mam pytanie jak mozna jakos przetransportowac kaske z netka na moneybookers? jakie sposoby macie? Gamebookers? ale trzeba stawiac i czasem czeka sie kupa czasu na wyplate. Jakies pomysly? GB to najlepsza opcja...
|
Do góry
|
|
|
|
#1171945 - 27/04/2007 06:37
Re: Neteller [5]
[Re: yaaho]
|
a.k.a. "IcE22"
Meldunek: 13/08/2004
Postów: 340
|
PANOWIE KARTY NETELLER DZIAłAJA !!!
|
Do góry
|
|
|
|
#1171948 - 27/04/2007 06:38
Re: Neteller [5]
[Re: Zielony]
|
a.k.a. "IcE22"
Meldunek: 13/08/2004
Postów: 340
|
PANOWIE KARTY NETELLER DZIAłAJA !!! Z dumą oferujemy obecnie naszym klientom kartę NETELLER. Z karty NETELLER można skorzystać, aby uzyskać natychmiast dostęp do środków na rachunku NETELLER. Dzięki dostępowi do sieci CirrusTM i MaestroTM karty NETELLER mogą być używane na całym świecie w bankomatach i punktach sprzedaży.
|
Do góry
|
|
|
|
#1171954 - 27/04/2007 06:50
Re: Neteller [5]
[Re: Zielony]
|
a.k.a. "IcE22"
Meldunek: 13/08/2004
Postów: 340
|
PANOWIE KARTY NETELLER DZIAłAJA !!! Z dumą oferujemy obecnie naszym klientom kartę NETELLER. Z karty NETELLER można skorzystać, aby uzyskać natychmiast dostęp do środków na rachunku NETELLER. Dzięki dostępowi do sieci CirrusTM i MaestroTM karty NETELLER mogą być używane na całym świecie w bankomatach i punktach sprzedaży. Chyba jednak nie mozna Przepraszam
|
Do góry
|
|
|
|
#1178787 - 30/04/2007 02:30
Re: Neteller [5]
[Re: Zielony]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 12/06/2003
Postów: 3728
|
support netellera to jest porażka do kwadratu. Koleżanka chciała otworzyć konto, zadeklarowałem sie jej pomóc, ale w życiu bym nie pomyślał że to taki shit, ale po koleji Zarejestrowała konto, jako że nie miała kasy od ręki to depozyt zrobiła po kilku tygodniach. PO dokonaniu depozytu, konto zostało zablokowane, z info że konieczna jest weryfikacja telefoniczna. Niestety koleżance w międzyczasie skończyła sie umowa na komórke, której nie porzedłużała, jako że zdecydowała sie ma karciaka.Zmiana numeru w netellerze okazała sie prawie mission imposibble, na początku nie mogli zrozumieć że na numery typu pre-paid nie ma rachunków. W końcu podała numer stacjonarny rodziców i wysłała skan ich rachunku . POjechała do rodziców,zadzwoniła poprosiła zeby oddzwonić z tłumaczem, tak też sie stało - usłyszała ze wszystko jest ok i konto bedzie odblokowane. Niestety konto było zablokowane dalej, zapytała sie na livechacie czemu konto jest zablokowane to polecili ... skontaktować sie telefonicznie. W tej sytuacji po kilku dniach znowu udała sie do rodziców i znowu powtórzyła całą operacje, też bez z skutku. Dzis po raz trzeci pozytywnie zweryfikowała konto, i dalej to samo. U rodziców niestety nie ma internetu, wiec ze konto dalej jest zablokowane dowieedziała sie dopiero w domu. Po tym wkurzona zwróciła sie do livechatu z pytaniem co jest grane - tam dowiedziała sie że w systemie nie ma informacji o takiej rozmowie telefonicznej, co więcej dalej figuruje numer telefoniczny którego juz nie ma ( i o tym fakcie informowała support netellera kilka razy), i oni mogą na niego oddzwonić w ciągu 24 godzin.... Już nie wiem co jej doradzić - całą sytuacja jest jakaś chora
|
Do góry
|
|
|
|
#1179191 - 30/04/2007 04:41
Re: Neteller [5]
[Re: gryzonko]
|
old hand
Meldunek: 29/03/2004
Postów: 910
|
Poziom supportu niestety obnizyl sie wraz z zanikiem rynku amerykanskiego. Ciezko kogos znalezc na livechacie. Odpowiedzi mailowe tez juz nie na tym poziomie i w takim tempie jak kiedys... A swoja droga to juz ktoras z kolei sytuacja gdzie dziewczyna otwiera gdzies konto... Czyzby hazard upowszechnil sie takze wsrod plci pieknej? Dobry kolega z Ciebie w takim razie skoro tak sie starasz dla kolezanki i pomagasz jej stawiac pierwsze kroki w bukmacherce Pozdr
|
Do góry
|
|
|
|
|
|