@kacperek - zapomnialem jeszcze dodac, ze konsultantka powiedziala przy zawieraniu umowy przez telefon, ze nic nie bede musial nawet podpisywac, ze dostane aneks do umowy listownie ...
przedstawie w skrocie jak wyglada moja "przygoda" z play
1.02
Konsultantka telefonicznie oferuje mi nastepujace przedluzenie umowy na 18 miesiecy bez telefonu - 50% taniej przez caly okres umowy czyli 34,79 zl, mam miec ponad 450 min. do wszystkich + 100 min ekstra do wszystkich przez pierwsze pelne 6 miesiecy + nieograniczone polaczenia w Play przez cala dlugosc umowy
22.02
miedzy czasie cos mi nie gra wiec dzwonie do Obslugi Klienta, konsultantka oznajmia, ze wg jej wiedzy i podgladu na moje konto to mam:
umowe na 24 miesiace, ponad 250 min + 100 min. przez 6 miesiecy i jakies dodatkowe 100 min przez 1 miesiac + do play free;
skladam wiec reklamacje, konsultantka dodala na koniec, ze jak blad bedzie wynikal z ich strony to moge liczyc na rekompensate

1.03
po tygodniu dostaje odpowiedz, ze po przesluchaniu zarejestrowanej rozmowy wszystko jest ok, ze nie ma podstaw do uwzglednienia reklamacji,
wiec dzwonie znow, konsultantka na podstawie jej wiedzy i podgladu na moje konto mowi, ze mam umowe na ... 18 miesiecy (wczesniej inna stwierdzila, ze mam na 24 miesiace) 450 min przez pierwsze 6 miesiecy i na pozostale 12 miesiecy umowy mam 350 min + do play free
2.03
dzis napisali na play24 na moim koncie, ze cyt.
"Zapewniamy, iż ponownie zapoznaliśmy się z opisaną sytuacją. Z odsłuchu rozmowy wynika, iż konsultant infolinii podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej warunków aneksu do umowy zaproponował Pani abonament w wysokości 34,50 PLN (LongPlay 69 wraz z upustem 50 % na abonamencie), 463 minuty do wszystkich sieci, pakiet Nieograniczone Połączenia w Play przez cały okres trwania umowy oraz 100 minut do wszystkich sieci za darmo przez pierwsze 6 miesięcy. Umowa miała być ważna przez 18 miesięcy. Na Pani koncie aktywowano promocję RePlay Ekstra LongPlay z minutami 2 w której są takie warunki, jakie zaproponował konsultant. W związku z powyższym Pani skarga jest uznana za niezasadną."
wiec jak widac, przedstawiona teraz umowa a rzekomo proponowana juz od samego poczatku tj. od 2.01 jest wlasciwa tylko, ze sprawdzajac na moim koncie na play24 aktualna umowe widnieje ta niewlasciwa wiec jestem stratny co miesiac okolo 110 min
