Strona 1 z 2 1 2 >
Opcje tematu
#1735218 - 02/11/2007 05:39 i4poker.com
lukabet Offline
stranger

Meldunek: 03/03/2007
Postów: 12
dalej jest wklejone co bylo w 1 poscie a musialem skasowac bo nie chcialo zmienic nazwy tematu, Haz



Edited by Haz$ (07/11/2007 03:59)

Do góry
Bonus: Unibet
#1735449 - 02/11/2007 06:25 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: lukabet]
spirolek Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 03/06/2007
Postów: 3859
Skąd: Old Trafford
o lol az mnei zatkalo , nieiwdziaelm ze i4poker to takie cwaniaczki, stary walcz o kase ja bym niepopuscil

Do góry
#1735644 - 02/11/2007 07:11 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: spirolek]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
No masakra ;/Napisz to tez na forum pokerzysty bo tam jest dzial odnosnie i4poker to moze ktos zadziala bo jak byla sprawa z expektem to sie wszystko wyjasnilo to moze i tobie pomoga..

Do góry
#1735752 - 02/11/2007 07:44 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: 1raul1]
Tombal Offline


Meldunek: 04/12/2004
Postów: 1803
Skąd: Jagiellonia Bialystok
\:o lollll szok. Ja tak samo bym nie dał za wygraną... Tylko co on może zrobić jeszcze ?

Do góry
#1735759 - 02/11/2007 07:48 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: 1raul1]
Virapl Offline
veteran

Meldunek: 23/05/2006
Postów: 1404
Skąd: odzyskałem login: Vira, wszelk...
Wygrana Pana Lukabet na i4poker nie robi żadnego wrażenia, aby mieli celowo kombinować. Wypłacają większe kwoty.
To, że stara wersja ruletki (blackjacka zresztą też) w sofcie NetEntertainment jest dziurawa wykorzystało wielu graczy z Polski jeszcze za czasów gdy z softu tego korzystał Expekt.
Mimo wszystko sprawę oceniam na złapanie za rączke w sklepie za kradzież batonika, załatwioną polubownie poprzez odstawienie batonika na półke.
Myślcie co chcecie, ale jestem niemal przekonany, iż gra tego Pana z hazardem miała niewiele wspólnego, lecz była próbą najzwyklejszego wyłudzenia.
Z drugiej strony I4POKER powinien napisać wprost, robiąc odstępstwo od tajemnicy handlowej o co im dokładnie chodzi; mimo, że domyślam się, iż to jedynie element dyplomacji.
MIMO WSZYSTKO za błędy się płaci, tak jak to zrobił Expekt (bardziej przez niedopatrzenie ;-) ) i tego należy oczekiwać od I4. Nikt nie każe im trzymać tego softu, w chwili gdy są już jego nowe wersje.
Nie pomagam ciułaczom, bo wiem co było grane; ale życze powodzenia i jestem zdania, iż pieniądze Ci się należą.
Pozdr.

Do góry
#1735822 - 02/11/2007 11:27 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: Virapl]
Haz$ Offline
$

Meldunek: 30/12/2002
Postów: 15195
Skąd: Skjervøy (Norway)
Virapl a dokladnie co to za dziura byla ? \:\)

Do góry
#1735859 - 02/11/2007 15:31 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: Haz$]
lukabet Offline
stranger

Meldunek: 03/03/2007
Postów: 12
hmmm nie wiem czy moge to nazwac oszustwem obstawiajac najpier kolory a potem 7 wybranych przez siebie liczb systematycznie podnaszac stawki .... tylkoe ze jak przegralem kilka razy z rzedu to nie zmienialem liczb czekalem az padnie moja...

Haz$ pozdro z Gdyni

Do góry
#1735864 - 02/11/2007 15:34 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: lukabet]
lukabet Offline
stranger

Meldunek: 03/03/2007
Postów: 12
widze teraz ze nie niema calego textu wiec wklejam jeszcze raz:)


Witam wszystkich
Chce Przedstawic Cala prawde o i4Poker badz tez o ludziach ktorzy tam pracuja.

Dnia 22 Pierwszy raz w zyciu udalo mi sie wygrac 4000euro wplacajac 20e grajac ciagle w ruletke. Moja radosc byla ogromna tym bardziej ze dwa dni pozniej zglaszajac wyplate 3700e za pozostawione pieniadze poszedlem grac dalej i po kilku godzinach mialem znowu niezla wygrana Ponad 2500euro jednak od tego czasu zaczelo sie...i4poker zawiesli mi konto oraz -do tej Pory nie wyplacil drugiej wyrganej... ponizej przedstawiam Rozmowe z supportem z i4poker Ciekawy Jestem Co o tym myslicie ... zachecam bardzo do kopiowania i wklejania na innych Forach aby ukazac Prawde o I4poker
Pozdrawiam
(z ponizszych listow zostaly usuniete Tylko i wylacznie moje dane personalne cala reszta jest pozostawiona w oryginale )

Ponizszy Text przedstawaim jako przestroge dla innych Graczy,
Dnia 24-10-2007, Moj pierwszy list

WITAM TO JAKIS SKANDAL I MEGA NIE PORZUMINIE JAK CZLOWIEK PRZEGRYWAL TO MOJE KONTO DZIALALO BEZ PROBLEMU I MOGLEM DALEJ WPLACAC JAK TRAFILY IS ESZCZESLIWE DNI ODRAZU BLOKUJECIE KONTO RZADAM POZADNYCH WYJASNIEN I O PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ODBLOKOWANIE KONTA ODRAZU POPROSZE INFORMCJE CZ Z MOJA WYPATA KTORA ZGLISLEM PRZED ZABLOKOWANIEM KONT AI CO Z PIENIEDZMI KTORE SA NA MOIM KONICEE!!!

Dnia 24 października 2007 Re i4poker

Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że w chwili obecnej prowadzimy gruntowne śledztwo związane z Pana grą w naszym kasynie.Bardzo prosimy o zapoznanie się z paragrafami 17 i 18 Regulaminu kasyna.Cytujemy: i4poker nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe działanie komputera lub podejmowane przez Gracza próby uczestniczenia w Grach przy użyciu metod, środków lub sposobów innych, niż zalecanych przez i4poker.18. i4poker zastrzega sobie prawo do anulowania konta Gracza z jakiegokolwiek powodu i przesłania kwoty salda konta Gracza z chwili anulowania." W chwili obecnej nie jesteśmy Panu w stanie udzielić żadnych dodatkowych informacji. Ostateczne decyzje na pewno nie zostaną podjęte w dniu dzisiejszym. Nadmieniamy, że z chwilą podjęcia przez nas ostatecznych decyzji zostanie Pan natychmiast poinformowany emailem. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr


Dnia 25-10-2007 Re. Moja
witam kiedy moge doczekac sie odblokowania Konta oraz wyplaty!! nie sa to male pieniadze wiec czekam na jak najszybsza wiadomosc.
pozdrawiam
Re i4poker
Dnia 25 października 2007 14:16 "Support i4poker.com" <support@i4poker.com> Witam Prosimy skontaktować się z serwisem Moneybookers i wyjaśnić nie prawidłowości związane z Pana kontem. Jeżeli Moneybookers poinformuje nas że wszystko jest w porządku z Pana kontem to zrealizujemy pierwszą wypłatę. Pozostałe środki objęte są śledztwem i na bieżąco będziemy Pana > > > > > > > > > > > > > > informować o sytuacji Pozdrawiam i4poker support Adam
Re.Moja
Dnia 25-10-2007, czw o godzinie 14:30 ok juz jest wszystko wyjasnione z moneybookers prosze o przeslanie kwoty jaka zdeklarowalem > > > > > > > > > > > > > jezeli sa jeszcze jakies problemy z moim kontem prosze o przeslanie calaje kwoty jaka u panstwa wygralem
Re. i4poker
Dnia 26 października 2007 11:32 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie, Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że wypłatę w kwocie 3700 EUR zrealizowaliśmy w dniu 2007.10.26 o godzinie W związku z awarią, która wystąpiła w dniu 2007.10.24 działająca wadliwie gra została wycofana. Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniżej cytowanym paragrafem Regulaminu Kasyna: "6. Gracz uznaje, że i4poker nie bierze żadnej odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. i4poker nie bierze odpowiedzialności w przypadku: (i) działania siły wyższej, (ii) anulowania gry z jakiejkolwiek przyczyny, (iii) awarii systemu komputera centralnego kasyna i4poker lub jakiejkolwiek jego części, opóźnień, strat, błędów lub pominięć wynikających z awarii jakiegokolwiek systemu telekomunikacyjnego lub innego systemu transmisji danych, (iv) wybuchu działań wojennych, buntów, zamieszek wśród ludności cywilnej, aktów terroryzmu, (v) działań rządu lub władz (w tym odmowy lub odwołania jakiejkolwiek licencji lub zgody), (vi) pożaru, eksplozji, powodzi, kradzieży, złośliwego wyrządzenia szkód, strajku lub blokady jakiegokolwiek typu." W związku z cytowanym powyżej paragrafem środki zostały zamrożone. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Email kończymy ponowną informacją o zrealizowaniu wypłaty w wysokości 3700 EUR w dniu 2007.10.26. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr

Re: Moja
Dnia 26-10-2007, pią o godzinie 18:35 > > > > > > > > > > > prosze o podanie powodu anulowania mojego konta oraz przeslania kwoty salda mojego konta w chwili anulowania (2007.10.24 )
Re.i4poker
Dnia 26 października 2007 18:59 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Szanowny Panie, > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że temat został gruntownie > > > > > > > > > > omówiony w korespondencji mailowej i rozmowach na live czacie. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > i4poker support > > > > > > > > > > Piotr
Re. Moja
Dnia 27-10-2007, sob o godzinie 11:20 +0200, Witam, nie wiem czy tamten list dotarl wiec pisz do panstwa jeszcze raz Nie uważam, że temat został gruntownie wyczerpany w korespondencji emaliowej. 1) nie podali mi Państwo dokładnej sumy wygranej w kasynie, jak również 2) powodu dlaczego moje konto zostało anulowane. A to wynika z § 18. Z Państwa emaila dowiedziałem się tylko, że: - moje środki zostały zamrożone - prowadzą Państwo gruntowe śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie - gra została wycofana. Zadziwia mnie, dlaczego Państwo chcą przeprowadzać gruntowne śledztwo w związku z moją grą. Czy przeprowadziliby je Państwo w przypadku moich notorycznych przegranych? Chyba nie. Jeżeli powołują się Państwo na § 6 to na Państwa stronie powinna pojawić się jakaś informacja na ten temat. A takowej nie było. Uważam, że żadne z wymienionych w § 6 zakłóceń nie wystąpiło. Symulacja gry przebiegała prawidłowo, tzn.: obstawiałem wybrane liczby > > > > > > > > > i naciskałem przyciskspin;, maszyna losująca tj. ;koło do ruletki; losowała różne cyfry. Raz wygrywałem, raz> przegrywałem. > > > > > > > > > Gdybym nie trafił żadnej z postawionych liczb zabraliby mi Państwo pieniądze z powodu przegranej i mieliby Państwo rację. > > > > > > > > > Nie widzę, więc żadnych podstaw do zablokowania moich pieniędzy, jak > > > > > > > > > również mojego konta. > Wiadomo, Kasyna nastawione są na zysk (jak chyba każdy), ale czasami > > > > > > > > > zdarza się, że ktoś wygrywa i należy mu wypłacić wygraną, tak jest > > > > > > > > > bynajmniej w normalnych, uczciwych Kasynach. > > > > > > > > > Sądzę, że w przypadku każdej większej wygranej powołują się Państwo > > > > > > > > > na § > > > > > > > > > 6, 17 i 18, żeby tylko nie wypłacić pieniędzy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > W związku z powyższym żądam: > > > > > > > > > - bezzwłocznej wypłaty 2550 euro > > > > > > > > > - oraz 20 euro bonusu + 30 euro za wyrobione punkty na koniec miesiąca > > > > > > > > > w Kasynie, czyli w sumie: 2610 euro.

Re.i4Poker
> > > > > > > Dnia 29 października 2007 11:52 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie Pragnę poinformować Pana, iż Pańskie żądania zostały przez nas > > > > > > > > odrzucone. i4poker nie ma obowiązku informować o wszystkich awariach > > > > > > > > technicznych - szczególnie, gdy występują one w sposób nagły, tak jak > > > > > > > > stało się w tym przypadku. Co więcej, szczegóły awarii objęte są > > > > > > > > tajemnicą handlową, której wyjawiać nam nie wolno. Pańskie konto zostało > > > > > > > > zamrożone, ponieważ istnieje wątpliwość co do uczciwości działań, które > > > > > > > > podejmował Pan w czasie gry. We wszystkich umowach, jakie zawierają z > > > > > > > > nami gracze zastrzegamy sobie prawo do podjęcia takiego działania w > > > > > > > > razie jakichkolwiek wątpliwości - potwierdzonych, czy też nie. Proszę > > > > > > > > jednak zwrócić uwagę na fakt, iż mimo tego, że takowe wątpliwości > > > > > > > > zaistniały, nie zamroziliśmy wszystkich Pańskich środków, wypłacając > > > > > > > > Panu równowartość tego, co wcześniej zdeponował Pan w naszym serwisie. > > > > > > > > Mam nadzieje, że zrozumie Pan iż w świetle zaistniałych okoliczności, > > > > > > > > został Pan potraktowany w sposób nader uczciwy. > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiam i4poker support Adam

Re. Moja
Dnia 29-10-2007 > > > > > > > Szanowny Panie Adamie, > > > > > > > Nadal nie rozumiem Państwa poczynań w stosunku do mojej osoby. W każdym emailu piszą Państwo coś innego. Raz jestem posądzany o oszustwo, raz zwalają Państwo na awarie wymienioną w § 6. > > > > > > > Widać miałem pecha, że wygrałem! > > > > > > > Od 24.10.2007 r. prowadzą Państwo śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie. Z historii ewidentnie wynika, że nie za każdym razem wygrywałem, że podnosiłem stawki. Więc nie wiem o co Państwu w końcu chodzi. Chyba o nie wypłacenie mi wygranych pieniędzy. > > > > > > > Z tego wynika, że obowiązkiem Gracza jest tylko przegrywanie! Powinni Państwo taką informację zamieścić w regulaminie a w przypadku większej wygranej, że posądzacie Gracza o oszustwo. > > > > > > > Z § 6 wynika, że i4 nie ponosi odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. Jak również nie biorą Państwo odpowiedzialności w przypadkach wymienionych w paragrafie § 6. > > > > > > > Zgadzam się z Panem, że szczegóły awarii objęte są tajemnicą handlową, której wyjawiać Państwo nie mogą. Pytam po raz kolejny jak to się ma do mnie? Wydaje mi się, że taka informacja powinna się pojawić na stronie i gra powinna być zablokowania. Ale tak nie było. Skąd mogłem wiedzieć, że jest jakaś awaria??? Nie jestem jasnowidzem! Symulacja gry przebiegała w końcu prawidłowo. > > > > > > > Z doświadczenia swojego jak i moich kolegów z różnych forum buchmacherskich wiem doskonale, że w przypadku wygranej inne firmy wypłacają bez problemu. I tego samego oczekuję od Państwa. Proszę o potraktowanie mojej osoby poważnie.

Re.i4Poker
Dnia 30 października 2007 14:03 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > Szanowny Panie > > > > > > > > > > > > Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w jej > > > > > > szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z ową > > > > > > awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte. Świadomie, czy też > > > > > > nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego > > > > > > oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty > > > > > > takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > > > > została > > > > > > zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z > > > > > > premedytacją, czy też nie). Bardzo mi przykro, że to Pana spotkał taki > > > > > > los - zdarzyło się to pierwszy raz w historii działania serwisu i mam > > > > > > nadzieję, że ostatni. Nie mniej jednak, musimy pozostać nieugięci w > > > > > > naszej decyzji - środki na Pana koncie pozostają zamrożone, a Pańskie > > > > > > konto zamknięte. > > > > > > > > > > > > Z poważaniem, > > > > > > i4poker support > > > > > > Adam

Re.Moja
Dnia 30-10-2007, wto > > > > > Panie Adamie > > > > > Panskie slowo Przykro mi niestety 2610 euro mi nie odadza. Wygralem Je Uczciwie jezeli mieli panstwo awarie... > > > > > nie powinenem byl nawet o tym wiedziec Powinni Panstwo wycofac GRE z Kasyna, a wygrane pieniadze Wyplacic zgodnie z regulaminem i duchem uczciwego postepowania... tym bardzie ze to pierwszy przypadek!! Gralem z i4 poker juz jakis czas i mialem jak najlepsze zdanie ale moze dlatego ze duzo wplacalem i raczej przegrywalem w momenice wygranej zosjate oszukany... > > > > > prosze wziasc tez pod uwage ze Kasyna nie sa mi obce w team chalange bylem 8 i wiekscosc z poskiich zawodinkow to znajomi z roznego rodzaju serwisow... wszyscy do tej pory mieli najlepsze zdanie o i4poker i nie wierze w to ze kto kolwiek by odpucil > > > > > uczicwie zdobyta wygrana... Wiec Prosze byc swiadomym ze nie zrezygnuje z mojej Wygranej. wiec Poraz kolejny i juz Naprawde Zirytowany Prosze o wyplacenia CALEJ wygranej na konto moneybookers przypomne 2610 euro > > > > > pozdrawiam
Re. i4Poker
Dnia 30 października 2007 16:53 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > Szanowny Panie , > > > > > > > > Dziękujemy za email. Informujemy, że wszelkie informacje zostały > > > > przekazane we wcześniejszej korespondencji. Nie mamy już nic do dodania > > > > w tej sprawie. Nasza decyzja o zamknięciu konta i zamrożeniu środków > > > > jest ostateczna. > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > i4poker support > > > > Adam > > > >
Re.Moja
> Dnia 30-10-2007, wto o godzinie 19:36 napisał(a): > > > Szanowny Panie Adamie, > > > W dalszym ciągu nie rozumiem tej sytuacji. Pisze Pan: „Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w > > > jej szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z > > > ową awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte.” > > > > > > To na jakiej podstawie Pan twierdzi, że moja gra była nieuczciwa, jeżeli Pan nie może się wgłębić w jej szczegóły? Kto w takim razie może się w nie wgłębić? > > > Żądam więc przeprowadzenia dokładnego śledztwa. > > > > > > Czy w przypadku przegranej mogę także powoływać się na paragraf 6? > > > Chyba nie. Wydaje mi się, że Pana zachowanie jest trochę niepoważne. > > > > > > W regulaminie nie ma bowiem żadnego zapisu mówiącego o odpowiedzialności Gracza za straty (bo w tym wypadku wystąpiła strata Kasyna)Kasyna. > > > > > > „Świadomie, czy też nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > została zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z premedytacją, czy też nie).” > > > > > > Po raz kolejny pisze, że działałem w dobrej wierze. Skąd mogłem wiedzieć, że wystąpiła jakakolwiek awaria czy wadliwe oprogramowanie. Symulacja gry przebiegała prawidłowo. Przegrywałem i wygrywałem – to jest chyba normalne. > > > czekam na przelew na Konto Moneybookers > > > 2610 euro > > >

Re.I4poker
Dnia 30 października 2007 19:49 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > Szanowny Panie, > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Podtrzymujemy nasze stanowisko, że nie > > mamy w tej sprawie już nic do dodania i decyzja o zamknięciu konta i > > zamrożeniu środków jest decyzją ostateczną. > > > > Pozdrawiamy. > > > > i4poker support > > Adam
Re.Moja
szanowny Panie Adamie, > > Wnioskuje z tego, że Pan nie ma żadnych argumentów. Posądza mnie Pan o oszustwo, a do dnia dzisiejszego poza bełkotem żadnych argumentów Pan nie przedstawił. > > To jest żenujące i nadaje się tylko na opublikowanie na forach polskich i zagranicznych ku przestrodze innych graczy.

Re.i4Poker
Dnia 31 pażdziernika 2007
Całą sytuację starałem się wytłumaczyć na tyle, na ile mogłem w świetle tajemnicy handlowej. Gdybym postawił się na Pana miejscu z pewnością również uważałbym każdy z argumentów za "bełkotliwy" - jedynym, który do mnie by przemówił, byłoby zapewne wypłacenie pieniędzy. Proszę jednak spojrzeć na sytuację z punktu widzenia osoby bezstronnej - być może wtedy zrozumie Pan, iż staraliśmy się sprawę załatwić polubownie - o czym świadczy chociażby zrealizowana przez nas pierwsza wypłata. Dalsze kontynuowanie dyskusji rzeczywiście nie ma sensu; przedstawiliśmy - wedle możliwości - na czym polegał cały incydent, licząc na zrozumienie z Pana strony. Nasza decyzja pozostaje niezmieniona, temat zaś uważamy za wyczerpany. Z poważaniem, i4poker support Adam

Do góry
#1735867 - 02/11/2007 15:35 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: lukabet]
lukabet Offline
stranger

Meldunek: 03/03/2007
Postów: 12
widze teraz ze nie niema calego textu wiec wklejam jeszcze raz


Witam wszystkich
Chce Przedstawic Cala prawde o i4Poker badz tez o ludziach ktorzy tam pracuja.

Dnia 22 Pierwszy raz w zyciu udalo mi sie wygrac 4000euro wplacajac 20e grajac ciagle w ruletke. Moja radosc byla ogromna tym bardziej ze dwa dni pozniej zglaszajac wyplate 3700e za pozostawione pieniadze poszedlem grac dalej i po kilku godzinach mialem znowu niezla wygrana Ponad 2500euro jednak od tego czasu zaczelo sie...i4poker zawiesli mi konto oraz -do tej Pory nie wyplacil drugiej wyrganej... ponizej przedstawiam Rozmowe z supportem z i4poker Ciekawy Jestem Co o tym myslicie ... zachecam bardzo do kopiowania i wklejania na innych Forach aby ukazac Prawde o I4poker
Pozdrawiam
(z ponizszych listow zostaly usuniete Tylko i wylacznie moje dane personalne cala reszta jest pozostawiona w oryginale )

Ponizszy Text przedstawaim jako przestroge dla innych Graczy,
Dnia 24-10-2007, Moj pierwszy list

WITAM TO JAKIS SKANDAL I MEGA NIE PORZUMINIE JAK CZLOWIEK PRZEGRYWAL TO MOJE KONTO DZIALALO BEZ PROBLEMU I MOGLEM DALEJ WPLACAC JAK TRAFILY IS ESZCZESLIWE DNI ODRAZU BLOKUJECIE KONTO RZADAM POZADNYCH WYJASNIEN I O PROSZE O JAK NAJSZYBSZE ODBLOKOWANIE KONTA ODRAZU POPROSZE INFORMCJE CZ Z MOJA WYPATA KTORA ZGLISLEM PRZED ZABLOKOWANIEM KONT AI CO Z PIENIEDZMI KTORE SA NA MOIM KONICEE!!!

Dnia 24 października 2007 Re i4poker

Szanowny Panie,
Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że w chwili obecnej prowadzimy gruntowne śledztwo związane z Pana grą w naszym kasynie.Bardzo prosimy o zapoznanie się z paragrafami 17 i 18 Regulaminu kasyna.Cytujemy: i4poker nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe działanie komputera lub podejmowane przez Gracza próby uczestniczenia w Grach przy użyciu metod, środków lub sposobów innych, niż zalecanych przez i4poker.18. i4poker zastrzega sobie prawo do anulowania konta Gracza z jakiegokolwiek powodu i przesłania kwoty salda konta Gracza z chwili anulowania." W chwili obecnej nie jesteśmy Panu w stanie udzielić żadnych dodatkowych informacji. Ostateczne decyzje na pewno nie zostaną podjęte w dniu dzisiejszym. Nadmieniamy, że z chwilą podjęcia przez nas ostatecznych decyzji zostanie Pan natychmiast poinformowany emailem. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr


Dnia 25-10-2007 Re. Moja
witam kiedy moge doczekac sie odblokowania Konta oraz wyplaty!! nie sa to male pieniadze wiec czekam na jak najszybsza wiadomosc.
pozdrawiam
Re i4poker
Dnia 25 października 2007 14:16 "Support i4poker.com" <support@i4poker.com> Witam Prosimy skontaktować się z serwisem Moneybookers i wyjaśnić nie prawidłowości związane z Pana kontem. Jeżeli Moneybookers poinformuje nas że wszystko jest w porządku z Pana kontem to zrealizujemy pierwszą wypłatę. Pozostałe środki objęte są śledztwem i na bieżąco będziemy Pana > > > > > > > > > > > > > > informować o sytuacji Pozdrawiam i4poker support Adam
Re.Moja
Dnia 25-10-2007, czw o godzinie 14:30 ok juz jest wszystko wyjasnione z moneybookers prosze o przeslanie kwoty jaka zdeklarowalem > > > > > > > > > > > > > jezeli sa jeszcze jakies problemy z moim kontem prosze o przeslanie calaje kwoty jaka u panstwa wygralem
Re. i4poker
Dnia 26 października 2007 11:32 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie, Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że wypłatę w kwocie 3700 EUR zrealizowaliśmy w dniu 2007.10.26 o godzinie W związku z awarią, która wystąpiła w dniu 2007.10.24 działająca wadliwie gra została wycofana. Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniżej cytowanym paragrafem Regulaminu Kasyna: "6. Gracz uznaje, że i4poker nie bierze żadnej odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. i4poker nie bierze odpowiedzialności w przypadku: (i) działania siły wyższej, (ii) anulowania gry z jakiejkolwiek przyczyny, (iii) awarii systemu komputera centralnego kasyna i4poker lub jakiejkolwiek jego części, opóźnień, strat, błędów lub pominięć wynikających z awarii jakiegokolwiek systemu telekomunikacyjnego lub innego systemu transmisji danych, (iv) wybuchu działań wojennych, buntów, zamieszek wśród ludności cywilnej, aktów terroryzmu, (v) działań rządu lub władz (w tym odmowy lub odwołania jakiejkolwiek licencji lub zgody), (vi) pożaru, eksplozji, powodzi, kradzieży, złośliwego wyrządzenia szkód, strajku lub blokady jakiegokolwiek typu." W związku z cytowanym powyżej paragrafem środki zostały zamrożone. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Email kończymy ponowną informacją o zrealizowaniu wypłaty w wysokości 3700 EUR w dniu 2007.10.26. Pozdrawiamy. i4poker support Piotr

Re: Moja
Dnia 26-10-2007, pią o godzinie 18:35 > > > > > > > > > > > prosze o podanie powodu anulowania mojego konta oraz przeslania kwoty salda mojego konta w chwili anulowania (2007.10.24 )
Re.i4poker
Dnia 26 października 2007 18:59 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Szanowny Panie, > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Nadmieniamy, że temat został gruntownie > > > > > > > > > > omówiony w korespondencji mailowej i rozmowach na live czacie. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > i4poker support > > > > > > > > > > Piotr
Re. Moja
Dnia 27-10-2007, sob o godzinie 11:20 +0200, Witam, nie wiem czy tamten list dotarl wiec pisz do panstwa jeszcze raz Nie uważam, że temat został gruntownie wyczerpany w korespondencji emaliowej. 1) nie podali mi Państwo dokładnej sumy wygranej w kasynie, jak również 2) powodu dlaczego moje konto zostało anulowane. A to wynika z § 18. Z Państwa emaila dowiedziałem się tylko, że: - moje środki zostały zamrożone - prowadzą Państwo gruntowe śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie - gra została wycofana. Zadziwia mnie, dlaczego Państwo chcą przeprowadzać gruntowne śledztwo w związku z moją grą. Czy przeprowadziliby je Państwo w przypadku moich notorycznych przegranych? Chyba nie. Jeżeli powołują się Państwo na § 6 to na Państwa stronie powinna pojawić się jakaś informacja na ten temat. A takowej nie było. Uważam, że żadne z wymienionych w § 6 zakłóceń nie wystąpiło. Symulacja gry przebiegała prawidłowo, tzn.: obstawiałem wybrane liczby > > > > > > > > > i naciskałem przyciskspin;, maszyna losująca tj. ;koło do ruletki; losowała różne cyfry. Raz wygrywałem, raz> przegrywałem. > > > > > > > > > Gdybym nie trafił żadnej z postawionych liczb zabraliby mi Państwo pieniądze z powodu przegranej i mieliby Państwo rację. > > > > > > > > > Nie widzę, więc żadnych podstaw do zablokowania moich pieniędzy, jak > > > > > > > > > również mojego konta. > Wiadomo, Kasyna nastawione są na zysk (jak chyba każdy), ale czasami > > > > > > > > > zdarza się, że ktoś wygrywa i należy mu wypłacić wygraną, tak jest > > > > > > > > > bynajmniej w normalnych, uczciwych Kasynach. > > > > > > > > > Sądzę, że w przypadku każdej większej wygranej powołują się Państwo > > > > > > > > > na § > > > > > > > > > 6, 17 i 18, żeby tylko nie wypłacić pieniędzy. > > > > > > > > > > > > > > > > > > W związku z powyższym żądam: > > > > > > > > > - bezzwłocznej wypłaty 2550 euro > > > > > > > > > - oraz 20 euro bonusu + 30 euro za wyrobione punkty na koniec miesiąca > > > > > > > > > w Kasynie, czyli w sumie: 2610 euro.

Re.i4Poker
> > > > > > > Dnia 29 października 2007 11:52 "Support i4poker.com" napisał(a): Szanowny Panie Pragnę poinformować Pana, iż Pańskie żądania zostały przez nas > > > > > > > > odrzucone. i4poker nie ma obowiązku informować o wszystkich awariach > > > > > > > > technicznych - szczególnie, gdy występują one w sposób nagły, tak jak > > > > > > > > stało się w tym przypadku. Co więcej, szczegóły awarii objęte są > > > > > > > > tajemnicą handlową, której wyjawiać nam nie wolno. Pańskie konto zostało > > > > > > > > zamrożone, ponieważ istnieje wątpliwość co do uczciwości działań, które > > > > > > > > podejmował Pan w czasie gry. We wszystkich umowach, jakie zawierają z > > > > > > > > nami gracze zastrzegamy sobie prawo do podjęcia takiego działania w > > > > > > > > razie jakichkolwiek wątpliwości - potwierdzonych, czy też nie. Proszę > > > > > > > > jednak zwrócić uwagę na fakt, iż mimo tego, że takowe wątpliwości > > > > > > > > zaistniały, nie zamroziliśmy wszystkich Pańskich środków, wypłacając > > > > > > > > Panu równowartość tego, co wcześniej zdeponował Pan w naszym serwisie. > > > > > > > > Mam nadzieje, że zrozumie Pan iż w świetle zaistniałych okoliczności, > > > > > > > > został Pan potraktowany w sposób nader uczciwy. > > > > > > > > > > > > > > > > Pozdrawiam i4poker support Adam

Re. Moja
Dnia 29-10-2007 > > > > > > > Szanowny Panie Adamie, > > > > > > > Nadal nie rozumiem Państwa poczynań w stosunku do mojej osoby. W każdym emailu piszą Państwo coś innego. Raz jestem posądzany o oszustwo, raz zwalają Państwo na awarie wymienioną w § 6. > > > > > > > Widać miałem pecha, że wygrałem! > > > > > > > Od 24.10.2007 r. prowadzą Państwo śledztwo związane z moją grą w Państwa Kasynie. Z historii ewidentnie wynika, że nie za każdym razem wygrywałem, że podnosiłem stawki. Więc nie wiem o co Państwu w końcu chodzi. Chyba o nie wypłacenie mi wygranych pieniędzy. > > > > > > > Z tego wynika, że obowiązkiem Gracza jest tylko przegrywanie! Powinni Państwo taką informację zamieścić w regulaminie a w przypadku większej wygranej, że posądzacie Gracza o oszustwo. > > > > > > > Z § 6 wynika, że i4 nie ponosi odpowiedzialności, ani bezpośrednio, ani pośrednio, za straty mogące powstać podczas korzystania z Kasyna przez Gracza. Jak również nie biorą Państwo odpowiedzialności w przypadkach wymienionych w paragrafie § 6. > > > > > > > Zgadzam się z Panem, że szczegóły awarii objęte są tajemnicą handlową, której wyjawiać Państwo nie mogą. Pytam po raz kolejny jak to się ma do mnie? Wydaje mi się, że taka informacja powinna się pojawić na stronie i gra powinna być zablokowania. Ale tak nie było. Skąd mogłem wiedzieć, że jest jakaś awaria??? Nie jestem jasnowidzem! Symulacja gry przebiegała w końcu prawidłowo. > > > > > > > Z doświadczenia swojego jak i moich kolegów z różnych forum buchmacherskich wiem doskonale, że w przypadku wygranej inne firmy wypłacają bez problemu. I tego samego oczekuję od Państwa. Proszę o potraktowanie mojej osoby poważnie.

Re.i4Poker
Dnia 30 października 2007 14:03 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > > > > > Szanowny Panie > > > > > > > > > > > > Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w jej > > > > > > szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z ową > > > > > > awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte. Świadomie, czy też > > > > > > nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego > > > > > > oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty > > > > > > takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > > > > została > > > > > > zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z > > > > > > premedytacją, czy też nie). Bardzo mi przykro, że to Pana spotkał taki > > > > > > los - zdarzyło się to pierwszy raz w historii działania serwisu i mam > > > > > > nadzieję, że ostatni. Nie mniej jednak, musimy pozostać nieugięci w > > > > > > naszej decyzji - środki na Pana koncie pozostają zamrożone, a Pańskie > > > > > > konto zamknięte. > > > > > > > > > > > > Z poważaniem, > > > > > > i4poker support > > > > > > Adam

Re.Moja
Dnia 30-10-2007, wto > > > > > Panie Adamie > > > > > Panskie slowo Przykro mi niestety 2610 euro mi nie odadza. Wygralem Je Uczciwie jezeli mieli panstwo awarie... > > > > > nie powinenem byl nawet o tym wiedziec Powinni Panstwo wycofac GRE z Kasyna, a wygrane pieniadze Wyplacic zgodnie z regulaminem i duchem uczciwego postepowania... tym bardzie ze to pierwszy przypadek!! Gralem z i4 poker juz jakis czas i mialem jak najlepsze zdanie ale moze dlatego ze duzo wplacalem i raczej przegrywalem w momenice wygranej zosjate oszukany... > > > > > prosze wziasc tez pod uwage ze Kasyna nie sa mi obce w team chalange bylem 8 i wiekscosc z poskiich zawodinkow to znajomi z roznego rodzaju serwisow... wszyscy do tej pory mieli najlepsze zdanie o i4poker i nie wierze w to ze kto kolwiek by odpucil > > > > > uczicwie zdobyta wygrana... Wiec Prosze byc swiadomym ze nie zrezygnuje z mojej Wygranej. wiec Poraz kolejny i juz Naprawde Zirytowany Prosze o wyplacenia CALEJ wygranej na konto moneybookers przypomne 2610 euro > > > > > pozdrawiam
Re. i4Poker
Dnia 30 października 2007 16:53 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > > > > > Szanowny Panie , > > > > > > > > Dziękujemy za email. Informujemy, że wszelkie informacje zostały > > > > przekazane we wcześniejszej korespondencji. Nie mamy już nic do dodania > > > > w tej sprawie. Nasza decyzja o zamknięciu konta i zamrożeniu środków > > > > jest ostateczna. > > > > > > > > Pozdrawiamy. > > > > > > > > i4poker support > > > > Adam > > > >
Re.Moja
> Dnia 30-10-2007, wto o godzinie 19:36 napisał(a): > > > Szanowny Panie Adamie, > > > W dalszym ciągu nie rozumiem tej sytuacji. Pisze Pan: „Trudno jest mi wytłumaczyć całą sytuację, nie mogąc wgłębić się w > > > jej szczegóły. Niemniej mogę powiedzieć, że Pańska gra miała związek z > > > ową awarią i dlatego właśnie konto zostało zamknięte.” > > > > > > To na jakiej podstawie Pan twierdzi, że moja gra była nieuczciwa, jeżeli Pan nie może się wgłębić w jej szczegóły? Kto w takim razie może się w nie wgłębić? > > > Żądam więc przeprowadzenia dokładnego śledztwa. > > > > > > Czy w przypadku przegranej mogę także powoływać się na paragraf 6? > > > Chyba nie. Wydaje mi się, że Pana zachowanie jest trochę niepoważne. > > > > > > W regulaminie nie ma bowiem żadnego zapisu mówiącego o odpowiedzialności Gracza za straty (bo w tym wypadku wystąpiła strata Kasyna)Kasyna. > > > > > > „Świadomie, czy też nieświadomie, skorzystał Pan na wadliwym działaniu naszego oprogramowania. Powinien Pan zrozumieć, że mamy prawo odmówić wypłaty takiej wygranej, która w świetle posiadanej przez nas wiedzy nie > > > została zdobyta zgodnie z regułami kasynowej gry (nieważne, czy działał Pan z premedytacją, czy też nie).” > > > > > > Po raz kolejny pisze, że działałem w dobrej wierze. Skąd mogłem wiedzieć, że wystąpiła jakakolwiek awaria czy wadliwe oprogramowanie. Symulacja gry przebiegała prawidłowo. Przegrywałem i wygrywałem – to jest chyba normalne. > > > czekam na przelew na Konto Moneybookers > > > 2610 euro > > >

Re.I4poker
Dnia 30 października 2007 19:49 "Support i4poker.com" napisał(a): > > > Szanowny Panie, > > > > Uprzejmie dziękujemy za email. Podtrzymujemy nasze stanowisko, że nie > > mamy w tej sprawie już nic do dodania i decyzja o zamknięciu konta i > > zamrożeniu środków jest decyzją ostateczną. > > > > Pozdrawiamy. > > > > i4poker support > > Adam
Re.Moja
szanowny Panie Adamie, > > Wnioskuje z tego, że Pan nie ma żadnych argumentów. Posądza mnie Pan o oszustwo, a do dnia dzisiejszego poza bełkotem żadnych argumentów Pan nie przedstawił. > > To jest żenujące i nadaje się tylko na opublikowanie na forach polskich i zagranicznych ku przestrodze innych graczy.

Re.i4Poker
Dnia 31 pażdziernika 2007
Całą sytuację starałem się wytłumaczyć na tyle, na ile mogłem w świetle tajemnicy handlowej. Gdybym postawił się na Pana miejscu z pewnością również uważałbym każdy z argumentów za "bełkotliwy" - jedynym, który do mnie by przemówił, byłoby zapewne wypłacenie pieniędzy. Proszę jednak spojrzeć na sytuację z punktu widzenia osoby bezstronnej - być może wtedy zrozumie Pan, iż staraliśmy się sprawę załatwić polubownie - o czym świadczy chociażby zrealizowana przez nas pierwsza wypłata. Dalsze kontynuowanie dyskusji rzeczywiście nie ma sensu; przedstawiliśmy - wedle możliwości - na czym polegał cały incydent, licząc na zrozumienie z Pana strony. Nasza decyzja pozostaje niezmieniona, temat zaś uważamy za wyczerpany. Z poważaniem, i4poker support Adam

Do góry
#1735871 - 02/11/2007 15:37 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: lukabet]
lukabet Offline
stranger

Meldunek: 03/03/2007
Postów: 12
chyba za duzo razy mi sie kliknelo prosze admina usuniece dwoch zbednych kopi...
z gory dzieki

Do góry
#1736374 - 02/11/2007 19:06 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: lukabet]
mielone Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 09/11/2005
Postów: 2130
Skąd: Elblag
o_O

Do góry
#1736392 - 02/11/2007 19:13 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: mielone]
MATTAT Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 29/09/2006
Postów: 2444
Skąd: w trasie
Dlaczego jeszcze nie napisałeś o tym nic na pokerzysta>??

Do góry
#1736469 - 02/11/2007 19:45 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: MATTAT]
żyła Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 07/05/2003
Postów: 2320
Skąd: Tarnów
Czyli jesli ktos u nich wygra wieksza sume w kasynie to tlumacza sie ,ze mieli awarie systemu.Dobrze wiedziec \:\)

Do góry
#1736725 - 02/11/2007 21:30 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: Haz$]
Virapl Offline
veteran

Meldunek: 23/05/2006
Postów: 1404
Skąd: odzyskałem login: Vira, wszelk...
Originally Posted By: Haz$
Virapl a dokladnie co to za dziura byla ? \:\)

Chodzi o pokręcony RNG w tym sofcie, generował on wybitnie powtarzalne sekwencje.
Szczegółów nie znam (wiem to samo co conajmniej kilkadziesiąt osób z tego forum, ale jako chyba jeden z nielicznych nie pojechałem na tym, będąc zdania, iż expekt i tak nie zapłaci, a conajwyżej poblokuje konta. Jestem raczej sceptyczny w tych sprawach), było głośno swego czasu.
Skąd ten software wziął się w I4?? :| Ich błąd, więc PŁAĆ STÓŁ!!
Tak jak już pisałem... mimo wszystko.

Do góry
#1737097 - 02/11/2007 22:38 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: Virapl]
Haz$ Offline
$

Meldunek: 30/12/2002
Postów: 15195
Skąd: Skjervøy (Norway)
ja w poczatkach kilka lat temu tez spisywalem w expekcie wyniki ruletki, licząc na powtarzanie... ale kiedy wkoncu stracilem wszystko przez to ze za 15 razem bylo czarne z rzedu to dalem sobie spokoj \:D \:D \:D

Do góry
#1737804 - 03/11/2007 00:41 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: Haz$]
hunter Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 20/10/2001
Postów: 1819
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Dla mnie to proste.Złodzieje i tyle, co nas graczy obchodzi, że dopuścili soft taki czy inny. To nasza wina? Ktoś chce pograć w ruletkę i ma pisać do supportu czy może grać, czy mają "sprawny" soft? Lepiej może jeszcze jak wygra się większa sumę to zapytać czy czasem nie wygrałem przez przypadek bo trafiłem na błędy softu?

PARANOJA

Do góry
#1737996 - 03/11/2007 01:15 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: hunter]
bkbk Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 28/09/2005
Postów: 1720
Skąd: Szczecin
zwlaszcza ze jak sie przegra to nie ma co liczyc od zadnego supportu na maila typu "przegral pan u nas wieksza sume z powodu zle dzialajacego softu"

nie zdazylo wam sie nigdy ze np ruletka czy bj wieszal sie z tekstem typu "gra zostala przerwana i jest chwilowo nie dostepna" w czasie gdy robiliscie jakas mini progresyjke podbijajac stawke ?

Do góry
#1739355 - 03/11/2007 03:51 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: bkbk]
czepek Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 31/05/2003
Postów: 4543
Skąd: Olkusz
Originally Posted By: bakubak

nie zdazylo wam sie nigdy ze np ruletka czy bj wieszal sie z tekstem typu "gra zostala przerwana i jest chwilowo nie dostepna" w czasie gdy robiliscie jakas mini progresyjke podbijajac stawke ?
czasami na Bet-at-home na multiplayer mi sie to zdarzalo

Do góry
#1750536 - 06/11/2007 02:26 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: czepek]
marcinos90 Offline
journeyman

Meldunek: 29/07/2007
Postów: 62
<quote>Otrzymaliśmy dzisiaj ekspertyzę od firmy NetEnt, producenta stosowanego przez nas oprogramowania kasynowego, który wcześniej zalecił nam zablokowanie konta lubet4 do wyjaśnienia.

Ponieważ z ekspertyzy nie wynika, że lubet4 korzystał z kasyna w niedozwolony sposób, zarząd i4poker podjął decyzję o niezwłocznym odblokowaniu jego konta i wypłaceniu należnej kwoty. Jako rekompensatę za powstałe niedogodności przyznajemy graczowi 250 euro.

Przepraszamy za ten przykry incydent. Mamy nadzieję, że nie wpłynie on na zaufanie polskich graczy do i4poker i ocenę naszego wkładu w rozwój pokera w Polsce.

Pozdrawiam,
Michał</quote> z innego forum cytat przedstawiciela i4poker... i moja odpowiedz na to

i4poker ja stracilem do was zaufanie wielu graczy pewnie rowniez.... co to za rekompensata w wysoksci 250E jezeli gral uczciwie i wygral okolo 10 razy tyle ? jak dla mnie to jest śmieszne... i nie znam sie na prawie ale jesli ja bym mial taka sytuacje i by byly mozliwosci sadowe do odzyskania UCZCIWIE wygranych pieniedzy napewno bym z tego skorzystal. Widzialem ten tekst na wielu Polskich forach hazardowych to was sklonilo do wyplaty smiesznych(przy waszych zyskach) 250E? Boicie sie ze stracicie wiele wiecej... juz straciliscie... absolute poker podobna sytuacja z "tajemniczym" obserwatorem tez wyplacili odszkodowanie kazdemu po 500$ bodajze i proboja wyciszyc sprawe.... ale napewno wilu klientow stracili wy pewnie tez stracili zaufanie wielu osob a jesli ktos mial robic u was depozyt to napewno go nie zrobi ja bym nie zrobil po przeczytaniu tego tekstu;) a gdyby on siedzial cicho i nigdzie nie opisal sprawy? Pewnie by nawet przeprosin nie dostal.... moim zdaniem zal i porazka... jak ktos pisal na forum mecz waszym bledem bylo trzymanie wadliwego oprogramowania a za bledy sie placi tyle z mojej strony.

Do góry
#1750579 - 06/11/2007 02:42 Re: UWAGA!!! I4poker OKRADL mnie na 2500e! [Re: marcinos90]
a4tech4 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/06/2007
Postów: 3568
hmm ja raczej odczytałem to jako zwrot tego co wygrał oraz plus +250e jako rekompensatę... plus że przyznali się do błędu ale brud jednak pozostał.

Do góry
Strona 1 z 2 1 2 >

Moderator:  rafal08 



Kto jest online
0 zarejestrowanych użytkowników (), 2797 gości oraz 4 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24772 Użytkowników
97 For i subfor
45045 Tematów
5581795 Postów

Najwięcej online: 4023 @ 16/03/2024 13:49