[QUOTE]Oryginalnie wysłał seba_k:
[qb]Czy aby zmienic karte kredytowa jaka sie wczesniej wplacalo u Hilla,
trzeba do nich dzwonic? Nie ma innego sposobu?
Moj angielski nie jest najlepszy, a do tego jeszcze koszty polaczenia zagranicznego.[/qb][/QUOTE]Witaj,
Nie wydaje mi się abyś musiał uprzedzać ich o zmianie karty którą będziesz dokonywał wpłat, ale jeżeli jednak wymagają tego, to ok. (nie pamiętam procedury u Hilla)
Najbezpieczniej byłoby do nich właśnie zadzwonić, ale możesz również przesłać im mail, pisząc że właśnie zmieniłeś kartę kredytową którą będziesz teraz dokonywał wpłaty, podając jednak w pierwszym mailu tylko Twoje Imię i Nazwisko, zaś w drugim (ewentualnie, jeżeli będą tego wymagać)numer karty, bądź np. początkowe cyfry Twojej karty i datę wystawienia/ważności. To powinno im wystarczyć. Na początek jednak, spróbuj przesłać im ten mail i zaczekaj na rezultat:
Dear Support Team,
I would like to inform you, that I changed my credit card. From now on, I will use following credit card (nazwa karty oraz Twoje Imie i Nazwisko na karcie) issued by (wydanej przez) valid untill (ważnej do) for deposits purposes.
Please confirm if data I provide you now, will enough for my further transactions by my new credit card.
Sincerely yours
(Twoje Imie i Nazwisko, nick etc.)
Pozdrawiam:)
bogge