Strona 4 z 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Opcje tematu
#628907 - 09/08/2006 03:11 Re: Ja te volim, Dinamo!
kris_nh Offline
veteran

Meldunek: 30/05/2006
Postów: 1234
Skąd: Real Madrid
Jak oceniacie szanse Steaua Bukareszt ? mysle ze X2 powinno wejsc ... zastanawiam sie tez nad 1X na FC Salzburg....
P.S.Hearts oplaca sie grac czysta 1 po takim kursie! ja to lyknalem jak pelikan :D:D

Do góry
Bonus: Unibet
#628908 - 09/08/2006 05:09 Re: Ja te volim, Dinamo!
mAstar Offline
stranger

Meldunek: 05/08/2006
Postów: 6
Kto normalny gra na Dinamo ? hahaha.

Do góry
#628909 - 09/08/2006 05:56 Re: Ja te volim, Dinamo!
boca juniors Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 26/05/2003
Postów: 10031
Skąd: Frei Stadt Danzig
Pozwole sobie na małe typowanko tej rundy:

CSKA Moskwa -Ruzemberok

Moim zdaniem mecz no bet,bolszewików nie gram od kilku lat i dobzre na tym wychodze,ostatnio Spartak pokazał jak można awansować,wywalając tysiace kuponów.
Słowacka piłka robi spory postęp i nie wykluczone,że Ruzemberok pójdzie w ślady Artmedii , bo ekipa z Moskwy wcale nie jest taka mocna,jak to kursy pokazaują.


Dynamo Kijów - Fenerbahce

tutaj bardzo wyrównana para i typowanie zwycięzcy przypomina wróżenie z fusów,choć mnie jednak bardziej przekonują Turcy,to już nie jest to samo Dynamo co dawniej...

Lille-Rabotnicki

Sensacyjna ekipa z Macedonii zaszła aż do 3 rundy,ale tutaj już czeka Lille,za wysokie progi,Francuzi to bardzo mocna ekipa,która dobrze zaczeła sezon i pewnie awansuje do LM, wygrywając pierwszy mecz kilkoma golami.
Jako,ze kursy na 1 małe,można dac zaklad,ze Robotniczki nie stzrelą gola,jest to mało prawdopodobne,lille to underowa ekipa,która ma doskonałą defensywe i bramkarza.

Szachtar-Legia

Tutaj wiadomo,będzie golenie, gdzieś 2-0 lub 3-1 dla potentata z Zagłebia Donieckiego.

Levski-Chievo